reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jolana Čuláková

Jolana Čuláková

Bloger 
  • Počet článkov:  166
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Bývam s manželom a štyrmi deťmi v dedine neďaleko Nitry. Plánujem spáchať virtuálnu samovraždu. A tuto dolu si kliknite na inzerciu. O to ide... Zoznam autorových rubrík:  Komerčne vďačnéToto nečítajteMoje malé každodennostiAko sa žije inýmKultúraAntikultúraCestovanieHaluzePoéziaNeskutočné príbehyO slobode a manipuláciiSúkromnéNezaradené

reklama

Haluze

Via noc eee

Jolana Čuláková

Via noc eee

Zapla som počítač, aby som na chvíľu vypla. Predvianočné blogovanie má svoje čaro. Je prvé v mojom živote... Mrkla som okom na rubriku Poézia vpravo dole. Achjaj! Z názvov mi vyšla úplne nová básnička. Vyjadruje presne to, čo sa preháňa v mojej hlave ozdobenej girlandami zošedivených vlasov. Odbehla som tajne k počítaču, lebo celý deň ho budú okupovať decká a hroziť mi, že nemám upratané a sedím pri compe. Dve majú riaditeľské voľno a jedno angínu. Rýchlo to sem šuchnem (toto slovo sa v predvianočnom zhone zredukovalo iba na vkladanie plechu s kokoskami do rozpálenej rúry) a utekám ďalej vykrajovať mačacie očká.

  • 22. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 744x
  • 4
Hyperaktívny opis jednej mamy

Jolana Čuláková

Hyperaktívny opis jednej mamy

Ak máte doma pokojné, milé a usmievavé dieťa, máte šťastie. Ja mám doma tri také. To štvrté je úplne iné. Od malička s ním čerti šili. Dnes takým deťom hovoria hyperaktívne...

  • 10. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 12
Povolanie: ľavé krídlo naskakovač

Jolana Čuláková

Povolanie: ľavé krídlo naskakovač

Časy sa menia, ľudia sa menia, peniaze sa menia aj povolania sa menia. Niekto vymení niekoľko povolaní za život, iný má jedno až do smrti. To je môj prípad.

  • 3. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 18
Pochádzame zo svine?

Jolana Čuláková

Pochádzame zo svine?

Podľa niektorých národov Melanézie áno. Títo ľudia si vysvetľujú dejiny sveta po svojom. Sú presvedčení, že človek pochádza zo svine. Pravda je, že ľudský život je s prasatami prepojený, či sa nám to páči alebo nie. A nielen vtedy, keď sa niekto ožerie ako sviňa.

  • 25. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 11
Doba, v ktorej bude zaujímavá sobota štrnásteho, sa blíži...

Jolana Čuláková

Doba, v ktorej bude zaujímavá sobota štrnásteho, sa blíži...

„Milí diváci. V nasledujúcich minútach si môžete pozrieť pilotnú časť seriálu, ktorý zožal jeho autor na poli v Európskej únii. Konkrétne v regióne Felvidék,“ zaznelo z televíznej obrazovky o necelých päť rokov potom, ako vznikol JED (Jednotný európsky dezinternet). Do neustále sa meniacich dvojsekundových reklamných spotov sa v hornej časti obrazovky objavilo hlásateľko. Boom novej generácie zaniknutej profesie hlásateliek a hlásateľov vyvrcholil úplne novým druhom, pri ktorom ste si neboli istí, či ide o muža alebo ženu.

  • 14. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
reklama
Zakladám novú školu úplne nového typu

Jolana Čuláková

Zakladám novú školu úplne nového typu

Už som volala aj na ministerstvo školstva. Povedali mi, že nie je problém. Stačí vyplniť potrebné dokumenty, doniesť potrebné potvrdenia a zacvakať. A ešte si mám zohnať nejakých fundamentalistov či fundovaných ľudí, či čo.

  • 13. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 17
Prečo som sa prihlásila do novej reality show

Jolana Čuláková

Prečo som sa prihlásila do novej reality show

Asi mi nebudete veriť, ale prihlásila som sa do reality show. Dokonca som sa dostala do finále. Doteraz som to tajila. Uvidíte ma dnes večer v telke. Teraz napíšem o priebehu súťaže len toľko, koľko mi dovoľuje zmluva. Len tie najzaujímavejšie postrehy...

  • 6. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 27
Čo je to šťastie?

Jolana Čuláková

Čo je to šťastie?

Jedna mucha ma dnes ráno otravovala, tak ma toto napadlo napísať. (Pozor, je to úlet, na ktorý si nemíňajte čas, ak ho práve nemáte)

  • 22. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 519x
  • 0
Sťažnosť

Jolana Čuláková

Sťažnosť

Napísala som svoju prvú sťažnosť na učiteľov v škole a hneď si po mňa prišli dvaja vysokí, tmaví muži v bielych plášťoch. Nerozumiem tomu.

  • 21. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 21
Prečo som dnes plakala

Jolana Čuláková

Prečo som dnes plakala

Celú noc som bola v práci. Ráno o 4. hodine som dávala posledný text na stránku novín. Bol o tom, ktorý finalista vypadol zo súťaže.

  • 19. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 18
reklama
Reč pri preberaní Zlatého blogera za rok 2050

Jolana Čuláková

Reč pri preberaní Zlatého blogera za rok 2050

Ak by som sa nedožila toho slávnostného okamihu, radšej to zverejňujem tu a teraz.

  • 12. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 25
reklama
SkryťZatvoriť reklamu