reklama

Vírus pre môjho syna

povedz vsetkym v tvojom liste, ze ak sa im ohlasi kontakt Tupac Amaru Shakur (294-554-055) ze ho nemaju prijimat. je to virus!!!!!!!!!!!!!!!!! nici cely harddisk a ak ho dostane niekto z tvojho kontakt-listu tak to dostane aj tvoj komp....takze tuto spravu skopiruj a posli vsetkym...aj tym co su off

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Dlho mi trvalo, než som pochopila, čo je vírus, oveľa menej, čo je ajsíkjú a stále nechápem mladých. Vlastne nechápem nás dospelých. Trepeme dve na tri v internetových diskusiách, mudrujeme, ako majú druhí žiť, je jedno, či sú to mladí alebo starí, čo majú podniknúť, aby boli konečne v pohode, vyčítame im faloš, pretvárku, neschopnosť niečo poriadne prežiť, povedať, napísať, prečítať a hrabeme sa vo svojej hlave medzi svojimi obľúbenými úchylkami, pestujeme ich ako konope, prilepujeme sa pred slepý počítač ako pred delfskú veštiareň s hašterivými ženami a cez bezpohlavný nick púšťame do sveta každý deň svojich päť minút slávy. Umývame si ruky na klávesnici, chceme zmeniť svet a ukájame sa teplou monotónnou istototou vlastného virtuálneho chaosu. Sami sebe vírusom. Zrazu príde nejaký dvanásťročný Dado, pošle správu môjmu synovi cez ajsíkjú, pokazí mi môj obľúbený pocit z mládeže a pošteklí moje konope. Sú to neznabohovia, ktorí ignorujú všetko a všetkých, dokonca aj seba a uletene sa rehocú na vlastných trápnostiach. A tento Dado, jeden z nich, zrazu bez vidiny akéhokoľvek zisku podá ďalej informáciu. Nechce za to zvyšovanie čítanosti, pozeranosti a ani si nemasíruje svoje sebavedomie, ako my v niektorých blogových výlevoch a debatách. Hanbím sa, že som dospela do štádia dospelosti, kde si všetko prerátavam v hlave. Kalkulujem, čo a ako urobiť, napísať, povedať, len aby som z toho niečo mala. Pomáham, lebo viem, že všetko sa mi vráti. A tak kalkulujem aj s tým, že keď podám túto informáciu ďalej, môže sa mi to zísť. Minimálne mi stúpne čítanosť. Účelová dobrota zaslepených dospelých... A nie som ja náhodou vírus aj pre môjho syna? Obetavý, láskavý a milujúci vírus. Ozaj, veď vírus je vlastne mužského rodu! Ešte že tak.

Jolana Čuláková

Jolana Čuláková

Bloger 
  • Počet článkov:  166
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Bývam s manželom a štyrmi deťmi v dedine neďaleko Nitry. Plánujem spáchať virtuálnu samovraždu. A tuto dolu si kliknite na inzerciu. O to ide... Zoznam autorových rubrík:  Komerčne vďačnéToto nečítajteMoje malé každodennostiAko sa žije inýmKultúraAntikultúraCestovanieHaluzePoéziaNeskutočné príbehyO slobode a manipuláciiSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu