reklama

Via noc eee

Zapla som počítač, aby som na chvíľu vypla. Predvianočné blogovanie má svoje čaro. Je prvé v mojom živote... Mrkla som okom na rubriku Poézia vpravo dole. Achjaj! Z názvov mi vyšla úplne nová básnička. Vyjadruje presne to, čo sa preháňa v mojej hlave ozdobenej girlandami zošedivených vlasov. Odbehla som tajne k počítaču, lebo celý deň ho budú okupovať decká a hroziť mi, že nemám upratané a sedím pri compe. Dve majú riaditeľské voľno a jedno angínu. Rýchlo to sem šuchnem (toto slovo sa v predvianočnom zhone zredukovalo iba na vkladanie plechu s kokoskami do rozpálenej rúry) a utekám ďalej vykrajovať mačacie očká.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Uchmatnutá básnička o Vianociach Juro mení taktiku a ja som toho svedkom, (strašne nasratá básnička)Vianoce 2005 – ty sa už spoznáš.Óda na kapustnicu!Úver prichádza dvakrát...Vraciam sa z chrámu prvá z posledných.AccusedPosledná hodina? Sen.Jack a Rose 14. apríla 1912Titanic

Jolana Čuláková

Jolana Čuláková

Bloger 
  • Počet článkov:  166
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Bývam s manželom a štyrmi deťmi v dedine neďaleko Nitry. Plánujem spáchať virtuálnu samovraždu. A tuto dolu si kliknite na inzerciu. O to ide... Zoznam autorových rubrík:  Komerčne vďačnéToto nečítajteMoje malé každodennostiAko sa žije inýmKultúraAntikultúraCestovanieHaluzePoéziaNeskutočné príbehyO slobode a manipuláciiSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu