reklama

Hyperaktívny opis jednej mamy

Ak máte doma pokojné, milé a usmievavé dieťa, máte šťastie. Ja mám doma tri také. To štvrté je úplne iné. Od malička s ním čerti šili. Dnes takým deťom hovoria hyperaktívne...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

Ledva vedel chodiť, už kopal do kvetín, sácal ostatné deti a búchal sa o zem, keď sme mu to nedovolili. Rozprávať začal neskoro, v škôlke kakal do pančušiek a dodnes je proti všetkému a všetkým. To je opis dieťaťa, ktoré napísalo sloh o mne. Slzila som od smiechu. Všetko, čo som si pri tomto tvrdohlavcovi vytrpela, som mu v tej chvíli odpustila. Počúvajte, aká naozaj som.Opis mojej mamiKeď prídem zo školy, zložím tašku a sadnem si na gauč. Zaregistrujem mamu, ako sedí pri počítači.Mama si ma vôbec nefšimla a ani ma nezaregistrovala. Skôr čumela do monitora s tým veľkým nosom ako by jej tam skákal zajac. Ale čo narobým. Na domácu úlohu sme mali opísať mamu. To bola príležitosť, keď nerobila prudké pohyby. Keď som sa na ňu pozrel z boku, videl som namelirované krátke vlasi a modré rifle s vyšúchanými kolenami. Ale keď som sa postavil, videl som rýchle prsty s ohryzenými nechtami.A ešte k domácej úlohe sme mali vnútornú chrakteristyku. To bude ťažké. Povahu má celkom dobrú, v spoločnosti zapadne. No ako som povedal na začiatku, rada je na internete. Píše články a prepisuje ich. Rada chodí do mesta a najradšej má, no ja si myslím, že domáce práce, záhradku a kvetiny. Cez deň varí, pečie žehlí a presádza kvetiny. Nie je veľmi agresívna, keď dostanem päťku, ale keď sa začne hádať zo starkým o nepoctatnej veci, tak ju to dosť rozčúli a naštve. Inak je celkom milá a úprimná. Dása s ňou porozprávať o škole, o súkromných veciach aj o počítači.Ale úprimne, je zábavná a vtipná. Musím povedať, že je najlepšia v tomto dome.PS: Hyperaktívne dieťa sa prejavuje napríklad aj tak, že zo školy nosí pätorky a ani to s ním nehne. Keď ho prosíkam, aby si ich opravilo, tak o týždeň príde s úsmevom a pochváli sa, že si päťku konečne opravilo. Dostalo štvorku...

Jolana Čuláková

Jolana Čuláková

Bloger 
  • Počet článkov:  166
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Bývam s manželom a štyrmi deťmi v dedine neďaleko Nitry. Plánujem spáchať virtuálnu samovraždu. A tuto dolu si kliknite na inzerciu. O to ide... Zoznam autorových rubrík:  Komerčne vďačnéToto nečítajteMoje malé každodennostiAko sa žije inýmKultúraAntikultúraCestovanieHaluzePoéziaNeskutočné príbehyO slobode a manipuláciiSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu