reklama

Reč pri preberaní Zlatého blogera za rok 2050

Ak by som sa nedožila toho slávnostného okamihu, radšej to zverejňujem tu a teraz.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (25)

Dobrý večer!(prestávka kvôli potlesku)Ďakujem!(prestávka kvôli nadýchnutiu)Chcem poďakovať všetkým, ktorí stáli pri mne v časoch, keď som začínala a bola som neznámou blogerkou medzi tisíckami ďalších. Ďakujem mojim čitateľom. Bez nich by som tu dnes večer nestála. Aj môjmu mobilnému operátorovi, ktorý mi umožnil napísať prvý blog z vesmírnej stanice. Ďakujem rodine, predovšetkým bývalému manželovi, ktorý ma dlhé roky podporoval. (Strih na usmievajúceho sa sivovlasého muža v smokingu.) Aj mojim deťom. Hádam mi prepáčia, že som od prvého textu do blogu nevidela nič iné, len blogovanie. Aj keď som prestala variť, prať, žehliť a upratovať, mala som ich stále rada. Ľúbim vás! (Vyroním slzu, pozriem sa do kamery č. 2 a sošku si pritisnem bližšie k výstrihu šiat od svetoznámeho slovenského návrhára.) Ďakujem svojej mame, otcovi, svokrovi, svokre, sestrám, bratrancom a sesterniciam aj susedom, ktorí trpeli našu zaburinenú záhradu (smiech publika). Učiteľom na základnej škole, ktorí ma učili písať dnes raritou - atramentovým perom, učiteľom na strednej škole, kde som robila pre dnešnú mládež neznáme skúšky - maturity, profesorom na vysokých školách, ktoré neexistujú aj učiteľom autoškoly. Ďakujem vydavateľom kníh aj printovým médiám. Napriek tomu, že už nie sú, navždy zostanú v mojom srdcovom umelom svale. Ešte raz ďakujem! Všetkých vás mám rada! (Zakývam)(Dlhotrvajúci potlesk) (Strih) (Reklama)

Jolana Čuláková

Jolana Čuláková

Bloger 
  • Počet článkov:  166
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Bývam s manželom a štyrmi deťmi v dedine neďaleko Nitry. Plánujem spáchať virtuálnu samovraždu. A tuto dolu si kliknite na inzerciu. O to ide... Zoznam autorových rubrík:  Komerčne vďačnéToto nečítajteMoje malé každodennostiAko sa žije inýmKultúraAntikultúraCestovanieHaluzePoéziaNeskutočné príbehyO slobode a manipuláciiSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu