reklama

Zdravotná sestra, biznis a fajčenie

Myslíte si, že je to nereálna kombinácia? Ja som takúto osobu stretla u susedov. Dávajte si na ňu pozor a nielen na ňu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Minulý týždeň k nám prišla susedka a prehovárala ma, aby sme k nej prišli na prezentačnú akciu. Mám na podobné akcie vlastný názor. Jednu som absolvovala kvôli dobrému vzťahu k svojej matke. U nej som sa dozvedela všetko o zdravých miskách a absolútne jednoduchom a maximálne rýchlom varení. Teraz to malo byť o zdravom spaní. Po dlhom prehováraní som susedke prisľúbila, že prídeme, ale budeme to považovať skôr za návštevu. Prednášku si vypočujeme z povinnosti. Dnes viem, že na tom je celý biznis založený. Keď sa to manžel dozvedel, skoro ma ukameňoval. Mal pravdu, pretože sobotňajšie popoludnie sa dalo využiť aj inak. Na návštevu sme sa vhodne obliekli, dokonca sme sa aj osprchovali. A dobre sme spravili, pretože sme sa tam spotili. Pani, ktorá nás už čakala, mala v susedkinej obývačke rozložený matrac a na fotelkách prehodené ovčie prikrývky. Susedka pripravila pohostenie, na stolíku nechýbala malinovka, koláče a kávička. Okrem nás dvoch tam bol aj manželský pár „odnaproti“.Keďže som veľmi komunikatívna (čiže hubatá), hneď som sa jej spýtala, čo je to za ŠPZ s písmenami BS. Pani nám vysvetlila, že predsa Banská Štiavnica a predstavila sa ako zdravotná sestra. Potom už nasledovala prednáška. Bola vedená skutočne profesionálne, pretože nás nenechala venovať sa vlastným myšlienkam ani nenápadne si zdriemnuť. Neustále sa nás niečo pýtala a vyžadovala našu spoluprácu. Väčšinou som odpovedala ja, pretože som vedela, že čím skôr odpovieme na otázky typu: Kde vás najčastejšie bolí chrbát?, tým skôr pôjdeme domov. Bola to takmer dvojhodinová prednáška, kde sme si všetci postupne ľahli na matrac, vyskúšali anatomickú podušku, zohriali sa na špeciálnej podložke a ovoňali veľmi dobrý masážny olej. Keď nám pani po dvoch hodinách povedala cenu, suseda heglo. Matrac stál 15 tisíc a podložka s karbónovými vláknami 20 tisíc korún. Nastala fáza presviedčania. Ja som jej jednoducho vysvetlila, že je to všetko super, len momentálne v našom rebríčku vecí, ktoré potrebujeme kúpiť, tieto určite nefigurujú na prvom mieste. Nevylúčila som, že budeme o tom uvažovať a možno sa tam postupom času presunú. Spomenula som aj dovolenku pri mori, ktorej dáme prednosť pred týmito výrobkami. Vysvetlila som jej, že s manželom nefajčíme a usporené peniaze tak vždy dáme na dovolenku. Ona argumentovala tým, že fajčí a matrace si aj tak kúpila. To nemala povedať, lebo ja som jej s počudovaním povedala: „To mi nehovorte, že vy, zdravotná sestra, ktorá nám vysvetľovala, aké je dôležité zdravé spanie, fajčíte.“ Asi sa jej to dotklo, pretože skrátila fázu presviedčania a keď videla, že nemáme záujem kúpiť ani jeden výrobok, pozbierala všetky vystavené exponáty a odporúčala sa. Susedia jej ešte stihli pripomenúť, aby im nechala darček, ktorý prisľúbila. Za zorganizovanie akcie dostali prenosný čiernobiely televízorček v hodnote asi 700 korún. Či im funguje, neviem, zabudla som sa opýtať.

Jolana Čuláková

Jolana Čuláková

Bloger 
  • Počet článkov:  166
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Bývam s manželom a štyrmi deťmi v dedine neďaleko Nitry. Plánujem spáchať virtuálnu samovraždu. A tuto dolu si kliknite na inzerciu. O to ide... Zoznam autorových rubrík:  Komerčne vďačnéToto nečítajteMoje malé každodennostiAko sa žije inýmKultúraAntikultúraCestovanieHaluzePoéziaNeskutočné príbehyO slobode a manipuláciiSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu