Viem na stodesať percent, že akákoľvek reklama je pre nich hotovým požehnaním. Ideálne je, keď sa o tom hovorí doma, v práci, na stránkach médií, na všetkých vlnách a signáloch. Je jedno, či je reklama negatívna alebo pozitívna, len nech sa o tom ho-vo-rí a pí-še. Je mi jasné, že aj teraz im robím reklamu. Lenže to má malé lenže. Nespomenula som názov ani jednej súťaže. Ha! A to je tá finta. Odteraz sa budem vyjadrovať všeobecne. Každému bude jasné, o čo ide. Bude to aspoň aká-taká maličká vzbura. Ja odmietam čo i len spomenúť názov tej súťaže, v ktorej sa bude trsať, alebo súťaže o parádnych hviezdach (Teraz som tuším urobila reklamu určitej finančnej spoločnosti).Hovorila som s ľuďmi, ktorí prešli sitom súťaže o fajných hviezdach. Tvrdili, že podpísali zmluvy. V nich sa zaviazali, že počas výberových kôl nebudú v iných médiách. Pod hrozbou vysokej pokuty. Videli to ako handicap, že dodržali zmluvu a odmietali rozhovory, kým ostatní zmluvy nedodržali a postúpili. Takže ľudia teraz tlieskajú tým druhým (ktorí často nemajú morálne zábrany) a nechajú sa ťahať za nos. Veď je to „len“ neškodná zábava. Tá teraz funguje aj pri versaceovcoch. Je to postavené na hlavu. Tých, ktorí urobia veľké haló a vymyslia si totálne hlúposti, budú ľudia sledovať s najväčším záujmom. Budú finančne úspešní pre show. Kdeže pokuty! Nie je to o ľudských kvalitách, ale o peniazoch. A my im to pomaly papkáme. Čakám, akú papkanicu nám ponúknu, keď budeme mať tejto plné bruchá.
Budeme parádnymi hviezdami, ktoré si zatrsajú?
Televíznych súťaží ľahšieho žánru pribúda ako muchotrávok po daždi. Niektoré majú slovenské názvy a niektorým nerozumie ani divé prasa. Čo tak nenaháňať vodu na mlyn nenažraným producentom a urobiť si z nich dobrý deň?