reklama

VyVolení ešte nezačali a my sa už o nich doma hádame

Televízia JOJ avizovala v sobotu zmenu programu. Počas popoludňajšieho programu sa objavili v spodnej časti obrazovky titulky, ktoré oznamovali, že Robin Hood začne neskôr. O 20. hodine mali dávať niečo o "vyvolených". Deti nám to prišli zvestovať s radosťou do kuchyne, kde sme s mužom popíjali kávičku. Ja som začala hundrať, nech sa z toho nepoondia a muž hundral, nech sa z toho nepoondím ja. A hádka bola na svete.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (20)

„Čo ti na tom vadí? Majú právo dávať, čo chcú!“ reagoval podráždene a uchlipol si z kávy. „Nepozeraj to a hotovo!“„Jasné, že majú právo dávať čo chcú. Aj hudobné stanice môžu dávať videoklipy, aké chcú. Keby si si našiel čas a niektoré pozrel, tak by sa ti vlasy dupkom postavili.“„Ale no, predpokladám, že vlasy nie,“ zmierňoval svoj ostrý tón so smiechom.„Nejeduj ma!“ pokračoval som napaprčená. „Dávajú ich. Trvalo mi dosť dlho, kým som deckám vysvetlila, že tie najhrubšieho zrna im len masírujú mozgy a sú totálne nevkusné. Vysvetľovala som im to kúsok po kúsku. Ako by sa ti páčilo, keby napríklad na jojke začali dávať jemnú erotickú reláciu pred desiatou večer? Ako by si sa tváril, keby vedľa teba sedeli decká? Už teraz prepínaš film, keď sa tam začnú vyzliekať. A prečo ti to vadí? Veď je to len film. U-me-nie.“„Ale prosím ťa. Veď to môžeme hocikedy vypnúť a nepozerať sa na to,“ udržiaval rozhovor nad bodom mrazu a pod bodom varu.„No jasné. Ale je to ako s bilboardom, ktorý propaguje erotický salón Eliza. Vieš ten na Párovciach v Nitre smerom do hypermarketu. Tiež sa na to nemusíš pozerať. Alebo erotické časopisy v stánkoch, či videokazety v požičovniach. Nemusíme sa na to pozerať. To je tvoja filozofia? A keby také bilboardy postavili v každej dedine alebo keby jeden nebodaj postavili pred náš dom, tak čo by si urobil?“„To by bolo super!“ uškrnul sa a pohladil ma po kolene. Zasyčala som ako parná lokomotíva, ale nechala sa teplotu rozhovoru vystúpiť iba na tridsaťsedem stupňov, čo je bežná ľudská teplota.„Ja viem, že niekedy sa treba ohlásiť,“ ozval sa odrazu. „Tak bojuj. Ty to vieš aj za mňa. Ja nemám čas. Musím chodiť do práce. A už vôbec neviem, ako s tým mám bojovať.“ V nedeľu večer o ôsmej začal Robin Hood v riadnom čase. Deti si sklamane vzdychli. V ľavej hornej časti obrazovky nabehlo odpočítavanie. 23:59, 23:58, 23:57. O 23:56 začne hystéria. V tejto chvíli presne o 03:05. A ja sa hádam s deťmi, prečo by nemali pozerať VyVolených. My dospelí televízor dokážeme vypnúť, ale pre deti je to príliš lákavé sústo. Podobne ako počítač, internet či mobil. Sú to dobrí sluhovia, ale zlí páni. Celkom ako oheň.

Jolana Čuláková

Jolana Čuláková

Bloger 
  • Počet článkov:  166
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Bývam s manželom a štyrmi deťmi v dedine neďaleko Nitry. Plánujem spáchať virtuálnu samovraždu. A tuto dolu si kliknite na inzerciu. O to ide... Zoznam autorových rubrík:  Komerčne vďačnéToto nečítajteMoje malé každodennostiAko sa žije inýmKultúraAntikultúraCestovanieHaluzePoéziaNeskutočné príbehyO slobode a manipuláciiSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu