reklama

Správy pečené, varené a dusené

Fčera som pozerala správy. Náhodou som mala čas. Pršalo a krumple som nemohla ísť vyberať. Ani omša nebola. Nié kvóli zmenkám, pán farár tak ohlásili ešte v nedelu a ftedy ešte velmi málo ludí vedelo, že ministra priškripnú. A tak som sedela pred televízorom a kukala na správy. Najprv na jednej televízii, potom na druhéj a nakoniec aj tie tretie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Nerozumím, čo sú zmenky, ale tuším to bude niečo také ako póžička. A že vraj si požičali práve pán minister. No a čo? Tomu sa nečudujem. Oni prelanárili ovela vác peňazí a doteraz bolo ticho. Mne sa teda nigdaj nepáčil. Bol to taký fiškus, kerému z očí ništ dobrého nekukalo. Ale žeby teraz odrazu odstúpil? To sa mi nechce veriť. Ale keď tak nad tým rozmýšlám, nebolo by to zlé. Ale hádam ani dobré. Príde druhý a zasek bude robiť krížom-krážom. Ibaže začne od začátku. Prisámvačku, móžu sa hanbiť. Fšetci tí moderátori, či čo sú to. Na vlastné uši som očula, jako sa dá jedna vec povedať na desať spósobov. Oni to sekajú jako já slíže alebo rezne. A hodia nám to jak psom. Ibaže náš psisko žranicu oňuchá a keď to smrdí hnilobou, nezožere to. Ale my im to žereme jak také sprosté svine. Aspoň takí jak já. Obyčajní nevzdelaní ludia. Šak já ani dobre nevím, keré strany sú ve vláde či parlamente, či jak sa to volá. Šak já ani nevím, či je dobré alebo zlé, že tento odtade odíde a druhý zasek príde. A čo já jednoduchá ženička móžem s tým urobiť? Raz nevím, kedy v tom televízore klamú a kedy hovoriá pravdu. Gdo sa v tom má vyznať?Radšej pójdem kopať krumple. Lebo tým šeckým hore je jedno, či my tu dole skapeme alebo čo. Ale já im prejdem cez rozum. Mne stačia moje krumple, trocha kapusty a vyžijem celú zimu. Nebude to nijaká fajnovosť, ale dá sa z teho urobiť kopec dobrých receptov. O oni nech sa tam hore pre mňa za mňa aj požerú. Aj s týma ich televíziami.

Jolana Čuláková

Jolana Čuláková

Bloger 
  • Počet článkov:  166
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Bývam s manželom a štyrmi deťmi v dedine neďaleko Nitry. Plánujem spáchať virtuálnu samovraždu. A tuto dolu si kliknite na inzerciu. O to ide... Zoznam autorových rubrík:  Komerčne vďačnéToto nečítajteMoje malé každodennostiAko sa žije inýmKultúraAntikultúraCestovanieHaluzePoéziaNeskutočné príbehyO slobode a manipuláciiSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu