reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jolana Čuláková

Jolana Čuláková

Bloger 
  • Počet článkov:  166
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Bývam s manželom a štyrmi deťmi v dedine neďaleko Nitry. Plánujem spáchať virtuálnu samovraždu. A tuto dolu si kliknite na inzerciu. O to ide... Zoznam autorových rubrík:  Komerčne vďačnéToto nečítajteMoje malé každodennostiAko sa žije inýmKultúraAntikultúraCestovanieHaluzePoéziaNeskutočné príbehyO slobode a manipuláciiSúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Stretla som živých blogerov

Jolana Čuláková

Stretla som živých blogerov

Do poslednej chvíle som nevedela, či mám alebo nemám ísť na stretnutie blogerov včera v Bratislave. Zrealizuje sa?. Nedoterigám sa tam zbytočne?. Naobed som poprosila muža, či by ma tam nezobral. A tak večer o šiestej konečne vypol kosačku, sadli sme do auta a s mapou Bratislavy na kolenách a s búchajúcim srdcom v hrudnom koši som sa viezla po diaľnici do našej metropolky.

  • 19. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 071x
  • 36
V otázkach lásky, slobody a rodiny nesúhlasím s Talianmi ani Poliakmi

Jolana Čuláková

V otázkach lásky, slobody a rodiny nesúhlasím s Talianmi ani Poliakmi

Napriek tomu, že som kresťanka, mrzia ma posledné udalosti v Taliansku a Poľsku. Na juhu Európy vznetliví Taliani zostali vlažní a ignorovali referendum a na severe usmievaví a pohodoví Poliaci vyvádzali ako besní pri demonštrácii homosexuálov.

  • 15. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 348x
  • 96
Prečo som bola zlostná

Jolana Čuláková

Prečo som bola zlostná

Odjakživa som malé zlostné škaredé káčatko. Vždy mi všetko vadilo. Ešte aj to mi vadilo, že mi všetko vadí. Bola som nespokojná nielen so svojím okolím ale aj sama so sebou. Všade som videla nedostatky a dokázala som sa hádať za akúkoľvek hlúposť. V posledných týždňoch sa deje so mnou zmena. Spustila som ju sama a momentálne neviem, čo si s ňou počať.

  • 9. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 562x
  • 7
Nenarodené a nikdy nenarodené deti

Jolana Čuláková

Nenarodené a nikdy nenarodené deti

Rozdiel medzi nimi je jednoduchý. Sú také, ktoré majú šancu narodiť sa a také, ktoré sa nikdy nenarodia. Na prvý pohľad zrozumiteľné.

  • 26. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 803x
  • 15
Milý Peter,

Jolana Čuláková

Milý Peter,

na začiatku môjho listu Ťa srdečne pozdravujem. Nepoznám Ťa, ale chcem Ti poďakovať. Myslím, že tento list budeš čítať, pretože čítaš aj moje ostatné texty.

  • 1. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 186x
  • 75
reklama
Zdravotná sestra, biznis a fajčenie

Jolana Čuláková

Zdravotná sestra, biznis a fajčenie

Myslíte si, že je to nereálna kombinácia? Ja som takúto osobu stretla u susedov. Dávajte si na ňu pozor a nielen na ňu.

  • 11. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 015x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu